ledig?

Ger mej en välförtjänt klapp på axeln och tänker sova gott i natt. Igår förmiddag lämnade vi in första delen av rapporten om Way out West och va skönt det kändes. Vi funkar riktigt bra i gruppen, grupp 4. Grupp Hallon. Det flödar redan av internskämt (: I måndags gruppade vi kanske inte så effektivt men middag, idol och hjärtliga skratt tycker jag allt ska ingå. Imorgon är det seminarium och har suttit och skummat igenom de andras arbeten, mycket intressant. Har läst 100 sidor i ekonomiboken nu också och redan fått massa inspiration till fortsättningen av rapporten. Well done! Har fått en insikt dock att jag ska börja belöna mej med andra saker än godsaker. Jag brukar ju inte äta godis ens, men det känns bra när man läst det man ska läsa att belöna sig. Ska börja belöna mej med kanske en film, en promenad eller en dusch..har samma effekt, men man känner sig inte så uppblåst (;

Vi har fått träffa våran andra lärare i music & event nu, han är sådär härligt flummig. De braiga föreläsningarna fortsätter med youtube-klipp som bröderna hårdrock: http://www.youtube.com/watch?v=netkL46URjg som ska lära oss om vad fans är. Även detta klipp om den farlig hårdrocken: http://www.youtube.com/watch?v=xA_rOS3U15I&feature=related. Me like!

Jag har förresten norpat åt mej en plats i Groupiestyrelsen: webb/marknadsansvarig. Groupie är en styrelse som fixar olika evenemang i Hultsfred så människorna där får lite underhållning. Hoppas jag kan axla den uppgiften trots att jag bor i Kalmar. http://www.facebook.com/Groupiehultsfred.

På fredag blir det bil upp till Hultan med Malin från klassen som också bor i Kalmar. Vi ska få handledning i gruppuppgift nummer 2, den i music & event, analys av en genre. Vi har bildat en Kalmargrupp jag, Malin och Funny Business. Proggen ska vi arbeta med, kan ge oss mycket känner jag, intressant intressant! På kvällen är det utgångsdags i Kalmar! Några tvåor håller i en klubb där, så ettorna kommer ner med partybuss. Härligt att ha nära hem för en gångs skull (; På lördag ska jag på Kosta (som tydligen uttalas kooosta som ko, inte som att något kostar pengar) Boda Outlet med Köhnkarna, sen får vi väl hoppas på lite höstgrillande.

Någonstans ska jag få in lite mer läsande också, förmodligen imorgon. Har ju 450 sidor kvar ungefär.. men nog för idag! Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0