Vart är vi påväg?

Har haft 12 pluggdagar i rad nu, imorgon är en till sen tar jag semester...iallafall 1 dag! Är fylld till tårna med kunskap om branschen nu känns det som, ska vi lära oss något mer just nu så åker något ut. Skönt då att nästa lektion inte blir förrens om en vecka.

4 st tekniklektioner har nått sitt slut, vilket är synd då man satt facinerad under dom alla. Vart är vi påväg egentligen? Mot ett kontrollerat samhälle där alla kan ta reda på allting om alla? http://www.takethislollipop.com/.
Blir en riktig kontrast att samtidigt skriva ett arbete om proggen.. hu jeda mej. Skriver om proggens fall för tillfället, om den nu föll? Finns den kvar? Eller pånytt född? Lyssna på Emanuel Blume och Gräsrotsorkestern och gör din egen uppfattning http://www.myspace.com/emanuelblume.

Hade tenta i måndags, på organisation och ledarskap, hu jeda mej igen. Satt de fyra timmarna ut och skrev 11 sidor, så jag gjorde mitt bästa. Resultatet får man veta om någon vecka, så här osäker har man nog aldrig varit, kan gå hur som helst. Tentafest på det, som en begravningsceremoni.

Igår var jag på en konsert här i Kalmar på Söderport, boråsare Moonlit Sailor – Landvetter vann mina öron, trots att det helt igenom är instrumentalt.

Imorgonkväll bär det av till Hässleholm för ett avbrott, till min kära juridikpluggande vän. Tre rätters, vin och film står på menyn. På lördagen bär det dessutom av mot Malmö för att kolla runt för att sen sluta upp på konsert med min riddare och hans två vapendragare för att se Scraps Of Tape – The Long Silence.

På söndag och måndags ska vi skriva klart proggen, sen tar jag två dagars hel-ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0