God Jul

Har haft lite lov från bloggen, eller snarare inte hunnit ägna tid till att skriva timmes-inlägg ;) Massor har hänt sen sist och nu är det redan mitten av december. Första terminen avklarad, hilma värt. En tenta med vg och godkända arbeten känns skönt nu när man tar lite ledigt, innan man börjar plugga igen inför musiktentan i januari.

Vad har hänt då? In Flames-konserten i götet var mer värd än jag trott, gott sällskap! Kalas och presenter, tror jag slog rekord i firande detta året. Ett i skogen hemma, ett här i Kalmar då mina päron kom ner över en helg, ett i Emmboda och ett uppe i Hultan.. herre. Kärt barn har många hem...? Sen har jag och metlkillen firat ett år tillsammans och då inser man hur fort tiden går. Massor och massor av julmys har jag varit med om. Så är det när en estetisk klass bor i ett litet litet samhälle och är uttråkade. Lussekattsbak, pepparkaksbak, glöggkvällar och julkortspyssel och i veckan på lucia annordnade vi i Groupie julbord för klassen. Härligaste engagemanget, för jäkla fint av alla! Lussetåg, julklappslek och hela paketet. Dessutom höll vi i Lilla Klubben här i Kalmar en vacker kväll och blev hurrade för vår insats (:




Nu sitter jag här och har slagit in alla julklappar och packat klart. Nu styr jag mot Emmaboda i helgen innan metlkillen drar till USA. På måndag anländer jag till mitt kära Göteborg (: Jul på Liseberg, Ullared, Mellandagsöl, Julafton, Kalas, Musikal, Nyår och en massa kul blir det där......och plugg då. Hemma väntar min present och julklapp närmligen min nya bärbara dator!!! Underbart det ska bli att möta denne. Tack Toshiba för dessa fyra år, du har kämpat väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0