dan före dan

jul jul strålande jul!

Sitter och är lite nervös för min pojke som sitter på ett plan till Atlanta, Usa. Avundsjuk är jag också.

Men här är granen är uppe, klapparna inslagna och rimmade på för flera dagar sen. Skönt att vara klar och njuta av julmyset. Bakat och fixat ihop pepparkaks-flysslass idag. Borde plugga, men fään det är ju jul! Sitter och funderar på hur transport ska lösas på nyår...någon som är i närheten av tjörn och är sugen?

Jul på Lisberg var lika vackert som vanligt, om inte ännu vackrare med med Marie i också. Ullared har dock tappat sin charm en del, eller så är det jag som har förändrats?

Upp tidigt imorgon för att öppna första klappen... min laptop (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0